środa, 22 sierpnia 2018

Książki hafciarskie warzywnik i owady - Véronique Enginger



        Dalszy ciąg krainy książek  :) Véronique Enginger to moja ulubiona francuska autorka książek hafciarskich. Jej hafty są urocze i pastelowe . Zawsze, jak pokazuję się w sprzedaży na Amazonie nowy egzemplarz, staram się go kupić.  Tym razem upolowałam zeszłoroczne wydanie haftów z owadami i tegoroczne wydanie haftów z ogrodowego warzywniaka. I tym samym, moja kolekcja książek hafciarskich powiększyła się o nowe egzemplarze:)

      Z owadów najbardziej przypadła mi do gustu ważka, a z warzywniaka - burak. Kilka zdjęć z obu książek


















I z drugiej książki kilka fotek :)




















        Przyszedł czas na moje wakacje. Staram się wyjeżdżać pod koniec sierpnia, trochę we wrześniu, bo jest właściwie już po sezonie i oferty są atrakcyjne cenowo. Spędzę czas nad morzem. Mam zamiar po leniuchować, najeść się smażonych fląder i pospacerować brzegiem morza, czyli mam ambitny plan :)

A to mój zestaw plażowy-  szydełkowa zazdrostka i książka "Przytulajka". Jeszcze nie robiłam filetem, to moja pierwsza tego rodzaju praca, zobaczymy co wyjdzie. 






Miłego dnia, pozdrawiam An

6 komentarzy:

  1. Piękne książki!Hafty są realistyczne,a jednocześnie widać w nich rys artyzmu i indywidualnego podejścia, słowem to co każda z nas chciałaby wypracować w swoich pracach rękodzielniczych. Burak z nasturcjami -ciekawe, urocze zestawienie...Ja do filetu mam wielki sentyment, bo właściwie od niego zaczynałam swoją przygodę z szydełkiem. Widzę,że u Ciebie zapowiada się pięknie...Niebieski to kolor lata,a Ty piszesz,że wybierasz się na wakacje nad morze...Udanych wakacji Ann, niech będą takie o jakich piszesz i takie jakie lubisz najbardziej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki ze wspaniałymi haftami.Wspaniałe inspiracje. Ja też mam dopiero urlop i właśnie wróciłam z nad morza :-). Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Filetem można wszystko zrobić,w prostocie tej techniki tkwi wiele możliwości. Chociaż to dopiero początek zazdroski,to już widać,że będzie piękna,równiutkie okienka szydełkujesz.Warzywa wykonane igłą i nitką wyglądają rewelacyjnie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo? Nie wiedziałam, że są książki na temat haftów. Dzięki za dobre wieści :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wapniała książka. Doskonały pomysł szukać książek na Amazon, przyznam się, że nie wpadłam na to :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ten soczysty burak :)) sliczny!

    OdpowiedzUsuń