poniedziałek, 27 lutego 2017

Luty - chusta ''Virustuch''

Luty mija i dobrze, dał mi w kość tak samo, jak styczeń. I tym samym mija tez kolorowy karnawał i dobrze, niedługo przyjdzie ciepła wiosna i na to z utęsknieniem czekam.  Wracając do lutego, zrobiłam dla siebie chustę, dobrze wszystkim znanym wzorem  - virusowym :) cieniowana włóczka beżowo-zielono-ciemnobrązowa. Kolor chusty, jest dokładnie taki  jak na zdjęciu. Nosiłam ją, właśnie do tej kurtki i jestem zadowolona.









Cieniowana, wełna artystyczna Lady Dee's
 250 g - ca. 1000m.
50% bawełna 
50% polyacryl
wełna składa się z czterech nici, użyłam szydełka nr 3. 



A tutaj już kończę kolejną chustę  ''Virustuch'' , o kolorach szaro-różowo-beżowym. Jest to prezent, więc czas mam ograniczony i bardzo się spieszę. Zostało mi, może jeszcze ze dwa rządki, więc powinnam zdążyć.
 
 
 
 
 
 
 
 
Właściwie tymi chustami kończę już zimę i karnawał. Wiosenny czas poświęce na hafty.
Pozdrawiam An


8 komentarzy:

  1. Przepiękna chusta, zachwyca mnie to stopniowe przenikanie się kolorów. Pracy ogrom , ale efekt wynagradza wysiłek :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ombre, i bardzo ciekawy wzór :) śliczne są !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna chusta!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta!Kolory idealnie pasują do kurtki.Razem z kurtką tworzą harmonijny duet! Jestem pod wrażeniem,bo trzeba mieć talent i dobry gust,żeby wyczarować coś takiego!
    Oj Ann, chyba nie przepadasz za zimą. A ja zimę akurat lubię, bo to dla mnie czas oddechu, kiedy mogę posiedzieć w ciepłym domku, zająć się robótkami, czytaniem itp. Wiosna choć piękna, jest czasem kiedy podejmuję nowe wyzwanie zawodowe, a to nie zawsze jest sielanką. Pozdrawiam cieplutko w ostatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za zdolniacha!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są takie cieniowane chusty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piekne te przechodzace kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna chusta i ta gotowa i ta zaczęta :)

    OdpowiedzUsuń