wtorek, 7 marca 2017

Marzec - czas poszukać wiosny


Pogoda w kratkę, słońce, zimny wiatr i deszcz, więc miło wybrać się do sklepu i pobuszować, albo wybrać się do biblioteki, muzeum, kina, teatru,  czy na basen. Miejsce wybieramy sami, w zależności od nastroju i naszego upodobania na dany moment. Ja wybrałam sklep ogrodniczy, w którym pokazały się już wiosenne ozdóbki, również wielkanocne.  Można coś ciekawego upolować.

Na poprawę humoru białe tulipany, które witają mnie już w przedpokoju. I w wazonie w stylu pękniętej skorupy jajka.




Kilka upolowanych ozdób.




Ceramiczne jajka do powieszenia, z nostalgicznymi obrazkami.




A to są solniczki. Ja je użyję do posiania rzeżuchy, będą ładnie zdobiły wielkanocny stół.




A to już wiosna, która przyszła już na mój balkon. Jesienią posadziłam cebulki kwiatów takie "z odzysku", nie kupowałam nowych i teraz już się obudziły.  Często dostaję wiosenne kwiaty cebulkowe w doniczkach, nie wyrzucam ich, jak przekwitną, tylko wsadzam do donic na balkonie i później mam takie cebulki z odzysku :) czasami dopiero za dwa lata mają kwiaty, a niektóre od razu za rok.







Pozdrawiam An




9 komentarzy:

  1. Dobry wieczór,
    czy mogę prosić o podpowiedź gdzie można kupić takie cudne ceramiczne pisanki? Od dłuższego czasu szukam w sieci podobnych. Będę wdzięczna za informację. pozdrowienia serdeczne
    Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Niemczech i tutaj kupuje. Te jajka kupilam w tutejszym sklepie ogrodniczym, ktory nie jest zadna siecia ogrodnicza jak Obi, taki maly zwykly sklep. Jezeli chodzi o internet, to widzialam podobne ceramiczne jajka do powieszenia w sklepie internetowym Francuska Weranda. Zajrzyj tam moze jeszcze maja. Pozdrawiam An.

      Usuń
  2. oj,to szczerze zazdroszczę takiego sklepiku, bo pisanki są piękne, absolutnie "klimatyczne"! Dziękuję za podpowiedź- będę dalej szukać w necie może na coś fajnego trafię. pozdrowienia serdeczne
    Bogda

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądają białe tulipany w wazonie imitującym skorupę wielkiego białego jaja! Ceramiczne jaja rzeczywiście bardzo urokliwe. Miałam kiedyś jajo z podobnym motywem,ale zrobione metodą decu. Solniczki kapitalne i pomysł,żeby je użyć do wysiania rzeżuchy- dobry! Podsunęłaś mi pewien pomysł i muszę poszperać u nas.A tulipanki z odzysku sadzę w ogródku,ale często nornice mi wyjadają cebulki pomimo różnych zabezpieczeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ogrodnik powiedzial, ze dobrze jest cebulowe kwiaty sadzic w metalowach koszyczkach, bo plastikowe nornice przegryzaja. Warto tez posadzic razem z kwiatami -korone cesarska i troche ozdobnego czosnku, bo nornice tego nie znosza. ja tego jeszcze nie wypobowalam, poniewaz sadze cebulki w donice.
      A jeszcze rzezuche i trawke wielkanocna sadze w stare foremki metalowe do malych babeczek i duzych babek. Mam wlasne foremki, ale tez kupuje uzywane, na pchlim targu , wrecz za grosze. Pozdrawiam An

      Usuń
  4. Pomysł z rzeżuchą zasianą w nietuzinkowych naczyniach to świetny pomysł.Może w tym roku wypróbuję . U mnie w ogrodzie kwitną przebiśniegi. To tyle wiosny u mnie :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało Ci się upolować przepiękne ozdoby! Te ceramiczne jajka są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fantasyczne pisanki, wygladaja , jak obrazki z ksiazek Beatrix Potter. Rzezucha w solniczkach, co za rewolucyjny super pomysl, sciagam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piekne jajka z retro obrazkami!!! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń