poniedziałek, 12 listopada 2018

100-lecie Niepodleglości Polski



Ten post poświęcę mojemu krajowi. 

Moja kochana ojczyzna świętuje 100-lecie Niepodległości i ja z nią. O godzinie 12.00 wraz z moimi rodakami w kraju, odśpiewałam - Hymn państwowy. Ledwo mogłam śpiewać, bo łzy odbierały mi głos.

Tyle cudownych akcji i inicjatyw w różnych miejscach kraju zostało zorganizowanych na ten szczególny dzień, że tylko wybierać, dla każdego coś się znajdzie.
       
        Bardzo podobał mi się koncert Niepodległościowy na PGE Narodowym, który obejrzałam w tv.  Jestem zachwycona uroczystą odprawą wart przy pomniku Nieznanego Żołnierza w Warszawie, a w szczególności marszem, który odbył się ulicami Warszawy "dla Ciebie Polsko". Coś niesamowitego, czegoś tak pięknego w życiu jeszcze nie widziałam. Tyle tysięcy ludzi, tyle biało-czerwonych  flag, tyle radości wśród ludzi, tyle patriotycznych pieśni, coś wspaniałego. Takich wzniosłych chwil, nigdy się nie zapomni. Można poczuć ogromną dumę z Polski.
Wieczór fajerwerków, był imponujący, oglądałam zachwycona. Nie zapomnę tego cudownego dnia.

        Cieszę się i jestem bardzo zadowolona, że Rząd Polski, stanął na wysokości zadania i szczególnie zadbał o to, żeby ten dzień miał wyjatkowo uroczystą oprawę. Bo taki dzień jest raz na 100 lat. I oby wiecznie trwał w pokoju.

Gdziekolwiek będę, to zawsze niezmiennie będę kochać swój kraj i będę Polką. A ten obraz zawsze mam w sercu - to zdjęcie zrobiłam bardzo dawno temu. Towarzyszy mi zawsze, to moje ulubione miejsce w Warszawie, park Łazienkowski.






Pozdrawiam An.

3 komentarze:

  1. Masz rację, to wyjątkowe święto :) To święto każdego Polaka, każdego patrioty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowe święto kiedy jeszcze bardziej czuję się że jestem Polką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń