sobota, 20 grudnia 2014

Koralikowa gwiazdka


      Moimi ulubionymi motywami świątecznymi są gwiazdki i śnieżynki, więc po raz kolejny sięgnęłam po koralikowe gwiazdy. Podstawowy mini kurs koralikowych gwiazdek jest TUTAJ.

    Tym razem spróbowałam je bardziej wypełnić. Do wypełnienia użyłam cienkiego drutu i koralików. Jest to moja pierwsza próba, ale z wyniku jestem zadowolona. Zrobienie tej jednej gwiazdki zabrało mi dwa wieczory, więc w przyszłym roku zabiorę się za nie wcześniej, żeby zrobić ich więcej.




 Między duże ramiona drutów, "wplotłam" z drutu i koralików dodatkowe, mniejsze ramiona.









 Na sam koniec, na środek gwiazdki przykleiłam mały kryształek.



 A tutaj gwiazdka w pełnej krasie na swoim miejscu :)









Jutro czwarta niedziela Adwentu i do zapalenia już czwarta, ostatnia świeca, to znak, że święta już tuż, tuż.  Jutro ma być bez deszczowy dzień, więc warto wybrać się na jarmark świąteczny i nacieszyć oczy kolorowymi bombkami i straganami :)


Pozdrawiam
An z Chatki

9 komentarzy:

  1. Ładna choć pracochłonna ozdoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna gwiazdka , ma tez kilka wzorów na jej wykonanie ale skąd wzięłaś te druciki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Druciki kupuję na niemieckim ebayu. Niestety, nie wiem, gdzie je kupić w Polsce, trzeba by pogrzebać w internecie. Można je zrobić też samemu, tylko nie wiem, czy bym potrafiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna gwiazdka:) A druciki można w empiku kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna gwiazdka i piekny swiateczny nastroj u Ciebie.
    Milej niedzieli zycze i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna gwiazdeczka,ja też z dekoracji najbardziej lubię śnieżynki i gwiazdki.Życzę pięknych ,radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna! I jaka prosta w wykonaniu - w każdym razie na taką wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna gwiazdka.Moze sprobuje ja wykonac

    OdpowiedzUsuń