poniedziałek, 2 lipca 2018

Szkalny kogucik



Dzisiaj było u mnie ok 30 stopni ciepła. Gorąco i parno. Kwiaty, które posadziłam w doniczkach, ledwo dzisiaj wytrzymały ten skwar. Stoją przed domem, obok drzwi, ogólnie słońce tam grzeje, ale dzisiaj miały szczególnie parno.

Uwielbiam odwiedzać wszelkiego rodzaju sklepy ogrodnicze. Zawsze można coś ciekawego znaleźć. Właśnie znalazłam, lampa typu solar w kształcie kogucika. Tak mnie rozbawił jego widok, że postanowiłam go kupić. Przypomina mi z dzieciństwa czerwone lizaki w kształcie kogucika. Były pyszne :)




Kogucika wbiłam w donicę z kwiatami. W nocy pięknie świeci.








Po drugiej stronie drzwi , też stoją donice z kwiatami.



















Maciejka i lawenda, dają razem wieczorem cudowny zapach. Jednak najbardziej lato kojarzy mi się z zapachem maciejki niż z innymi kwiatami. Takie małe niepozorne kwiatuszki, a sprawiają, że wieczór może stać się tak piękny i niezapomniany.

Pozdrawiam An

10 komentarzy:

  1. Piękny kogucik :) Dziękuję o przypomnienie o maciejce mam ją wysiać i zapominam... może dzisiaj się uda. U nas (stare Mazowsze) chłodno i pochmurno, obecnie jakieś 11 stopni C. W ciągu dnia mocne ochłodzenie po tych upałach :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest teraz goraca fala powietrza, ktora niedlugo dojdzie do Polski. Bez zmatwien, niedlugo i u Ciebie bedzie szalenczo goraco . Pozdrawiam An :)

      Usuń
  2. Niesamowita lampka. Ja czekam na zakwitnięcie maciejki i jej zapach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) fajnie tez wyglada wieczorem, jak sie juz swieci. Tylko ciezko jest jej zrobic dobre zdjecie. Bede probowac, wiec jak mi sie w koncu uda zrobic zdjecie, to pokaze :) Pozdrawiam An

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia! Kogutek rzeczywiście niesamowity! Wysiałam maciejkę w skrzynce,ale mnie się nie udała...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Maciejka na zdjeciu, to jest trzeci i zarazem udany wysiew. Dwa pierwsze w ogole nie wzeszly. Czasami sie zastanawiam, czy to nasiona sa kiepskie, czy ja cos zle robie...? w kazdym razie , nie zniechecam sie i wysiewam do skutku :) Pozdrawiam An

      Usuń
  4. wow świetny. zero takiej tandety jak w ozdobach ogrodowych. super a kwiaty cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, maciejka... moje wspomnienie lata w czasach PRL-u :-) Zapach maciejki po zachodzie słońca, pomidory malinowe z grubym szczypiorem z ogrodu mojego dziadka na kolację...
    muszę wysiać maciejkę! całusy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, uwielbiam kwiaty, a tam uwielbiam, ja je kocham. :) Niemal cały balkon nimi obsadziłam. Bardzo lubię oglądać takie zdjęcia, a kogut jest genialny. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kogucik od razu przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń