czwartek, 19 lipca 2018

Kwiaty


     
     Słońce mocno grzeje tego lata :)  kwiaty, które mam przy wejściu do domu, wręcz się gotują w donicach. Petunie i lobelia szybko przekwitły i zżółkły, tak samo maciejka i lwia paszcza. Miały być na całe lato, ale nie wytrzymały tego żaru. Szpeciły już zamiast ozdabiać, więc musiałam je wymienić. 

     O tej porze roku w sklepie ogrodniczym nie jest wielki wybór kwiatów, nie to co na wiosnę. Ale coś tam kupiłam. Z racji tego, że lawendę mam od wiosny i dobrze znosi ten żar z nieba, to dokupiłam lawendę. Kupiłam także tymianek, niebieską szałwie (nigdy jej nie miałam, dla mnie nowość), jeżówki, aster. Zobaczymy co wytrzyma :) 
Od początku marca mam bugenwille w formie drzewka. Dopiero teraz obudziła się i pięknie się rozrosła, służy jej to gorące słoneczko. 

Kilka zdjęć :)



 Bugenwilla














 Niebieska szałwia



 Lawenda





 Jeżówki





 Pozdrawiam An




 

14 komentarzy:

  1. Przecudne zdjęcia. <3 Piękne kwiaty. Moje na balkonie tez ciężko znoszą ciepło. Nawet jak pada jest duszno. Niech kwiaty nam ładnie, zdrowo rosną. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta szałwia. Mam tylko fioletową ze skórzastymi liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jest nowosc, nigdy jej wczesniej nie kupowalam. Mam nadzieje, ze ten upal spodoba sie jej i nie zwiednie :) Pozdrawiam An

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też kwiaty przekwitają. Pięknie sobie poradziłaś z tym problemem.Wspaniałe masz kwiaty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) nie sadzilam, ze tak szybko petunia przekwitnie. Myslalam, ze do konca sierpnia bedzie jeszcze kwitla. Te upaly ja wykonczyly. Pozdrawiam, An

      Usuń
  5. Śliczne kwiaty, najbardziej urzekły mnie jeżówki, bo je po prostu uwielbiam. Cudna odmiana <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) tez jestem wielbicielka jezowek. Podobaja mi sie wszystkie ich kolory. Pozdrawiam , An

      Usuń
  6. Piękne kwiatki,cudne zdjęcia jednak najbardziej cieszy mnie Twój powrót na bloga długo czekałam i jesteś super lubię do Ciebie zaglądać 🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze i dziekuje, ze mnie odwiedzasz. Bardzo mi milo czytac takie piekne slowa, dziekuje :) Pozdrawiam An

      Usuń
  7. Piękne kwiaty. Bardzo lubię lawendę i jeżówki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń