niedziela, 9 września 2018

Książka " Wszystko wina kota! " - Agnieszka Lingas-Łoniewska



Książkę skończyłam czytać niedawno, ale nie miałam kiedy jej zaprezentować. Wcześniej nie znałam tej autorki, a książkę kupiłam ze względu na tytuł, który dosyć mocno przyciągną moją uwagę :)






         Książka " Wszystko wina kota! " - Agnieszki Lingas-Łoniewskiej - to książka o pisarskich i miłosnych perypetiach głównej bohaterki, którą jest bestsellerowa pisarka Lidia Makowska pisząca pod pseudonimem Róży Mak swoje kobiece powieści. O tym, że to Ona jest autorką tych książek wie bardzo wąskie grono osób, w tym Jej mama i przyjaciółki. 
        Fanki i wydawca jej powieści, chcą spotkania autorskiego z tajemniczą autorką, ale Ona stanowczo odmawia, chociaż......... w niedługim czasie ma to się zmienić. Kot, który namiesza w jej życiu, po części też się do tego przyczyni, a także pozna ją z tajemniczym sąsiadem.
 To tak wszystko w skrócie, żeby nie zabierać przyjemności odkrywania treści książki.

Książka jest romantyczna, pogodna, optymistyczna i przede wszystkim kobieca. Także mówiąca o zaufaniu i prawdzie. Idealna na wieczorny relaks po pracy.
       Podoba mnie się styl pisarski pani Lingas-Łoniewskiej, więc może to nie będzie jedyna książka jaką kupiłam tej autorki, zobaczymy co nowego się ukaże w księgarni.

Pozdrawiam An.

3 komentarze:

  1. Ja pójdę najpierw zobaczyć, czy nie ma jej w bibliotece.Okładka bardzo zachęca i Twoja recenzja również. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta książka dzięki Twojej recenzji. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak recenzja super ! Będę miała na uwadze przy wyborze następnych pozyji.
    Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń