czwartek, 10 listopada 2011

Sałatka z selera i orzechów


***

Nie wiem dlaczego, znikły mi wszystkie zdjecia z bloga ???? mam nadzieję, ze to chwilowa niedyspozycja bloggera i moje zdjęcia powrócą na swoje miejsce :)

***


      Wracając do tematu, sałatkę tą już robiłam nie jeden raz i bardzo mi smakuje. Kojarzy mi się z jesienną porą :)





Składniki:
- świeży seler
- pomarańcze
- orzechy włoskie
- majonez
- sól i pieprz do smaku

* nie podaję ilości , bo ta ilość produktów zależy od każdej osoby indywidualnie


Seler obrać, zetrzeć na tarce. Ja lubię mocny zapach selera, ale jak komuś nie pasuje, to można seler sparzyć wrzątkiem i zostawić go na sitku do odsączenia. Orzechy pozbawić łupinek i posiekać na dosyć grube kawałki. Pomarańcze obrać i pokroić na ćwiartki. Połączyć składniki. Dodać majonez, sól i pieprz do smaku. Zostawić w lodówce na jakieś pół godziny, żeby smaki się połączyły.
              

11 komentarzy:

  1. nie lubie selera ale zapowiada sie smakowicie. moze ze sloikowym sprobuje to taki mniej seler niz seler :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada bardzo apetycznie ,piekne zdjecie. Dziekuje slicznie ,ze podzielilas sie przepisem.Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra. Seler świetnie komponuje się z orzechami włoskimi. Ja dodaję starte jabłko zamiast pomarańczy. A teraz z nią spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przepis, na pewno wypróbuję! kiedyś już jadłam takową ale sama jej nie robiłam,
    co do zniknięcia zdjęć to mam nadzieję, że rzeczywiście powrócą i sama zaczynam się bać:(
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jabłkiem jadłam, też mi bardzo smakowało.

    Dziękuję dziewczyny za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam seler :) Ale w sałatce wolę z rodzynkami, choć pomarańcze też mi smakują. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy przepis i wygląda apetycznie....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Seler ze słodyczami fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmmm intrygujące połączenie! muszę wypróbować.....

    OdpowiedzUsuń
  10. O, rodzynki. Tak z rodzynkami też robię. No właśnie, Dzięki za przypomnienie. Sałatkę zrobiłam wczoraj. Do kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ROZDAJEMY PREZENTY!!!
    Chcemy, żebyście się cieszyli razem z nami …,sprawiły to dwie okazje.Pierwsza to: właśnie minął rok od powstania naszego portalu, tak, tak dokładnie 14 listopada 2010 r. Kobiece Pasje pojawiły się po raz pierwszy w sieci; Druga z kolei to: nadchodzące najpiękniejsze Święta roku; a więc czas pomóc trochę Mikołajowi …
    Zapraszamy na CANDY http://www.kobiecepasje.pl/?p=1853

    OdpowiedzUsuń