sobota, 26 marca 2016

Wielkanoc




Życzę Wszystkim 
cudownych, pogodnych i rodzinnych
Świąt Wielkanocnych 
Wesołego Alleluja!!!








W tym roku zrobiłam ozdoby wykorzystując te, które miałam z zeszłego roku, niektóre przerobilam i nadałam im świeższy wygląd. Wyszły mi święta wielkanocne w zielono-miętowym kolorze, czyli świeże ale i słodkie. W dziedzinie słodkości postawiłam na minimalizm babeczkowy, są podzielne i lepsze do transportu :)












A żeby nie bylo, że nie ma u mnie tradycyjnej baby wielkanocnej :) owszem jest, ale miniaturowa :)






Życzę dobrych świąt i pozdrawiam
An

9 komentarzy:

  1. Z wzajemnością ślę Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne babeczki! Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkości bajeczne i pewnie tak samo bajecznie smakują:) Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje i zycze rowniez zdrowych i radosnych Swiat. Babeczki wygladaja bajecznie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też królują babeczki. Wesołego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepłych i udanych Świąt Wielkanocnych , wszelkiej pomyślności i radości .

    OdpowiedzUsuń
  7. aniu dziękuję i Tobie życzę Radosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego świątecznego wieczoru :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. BARDZO WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA ŻYCZENIA !!!!!

    OdpowiedzUsuń