sobota, 3 grudnia 2016

Koralikowa gwiazdka - trzy kolory


Dziękuje za mile komentarze pod adresem gwiazdek :)  Tym razem prezentuję gwiazdkę w trzech kolorach - zielony, czerwony i biały. Dodatki do tej kombinacji kolorów wybrałam złote.






Kolejna wskazówka dotycząca koralikowych gwiazdek.

Gwiazdka jest dosyć ciężka, ponieważ zastosowałam duże, szklane koraliki (białe i zielone), które te ciężkość właśnie zrobiły. Gwiazdkę muszę powiesić na grubej gałązce choinki, bo z innej się zsunie. Szklane koraliki, dają piękny efekt mieniących się kryształków, ale ich negatywna strona, to jest ciężkość. Dobrze jest mieszać koraliki szklane z plastykowymi, a nie używać tylko samych szklanych koralików.






***

Przepraszam moich czytelników, że swoim podpisem ''An z Chatki'' zasłaniam część gwiazdki i trudno ją dokładnie obejrzeć, ale robię to specjalnie ponieważ, w zeszłym roku, ktoś skopiował moje zdjęcie gwiazdki, bez moje wiedzy i zgody, czyli ukradł moje zdjęcie i użył go do zareklamowania kursu na zrobienie koralikowej gwiazdki i w dodatku usunął mój podpis ze zdjęcia. Jest to dalece nieprzyzwoite posunięcie i ja się na to NIE ZGADZAM. Tym razem postanowiłam, że mój podpis, będzie w miejscu, gdzie będzie ciężko go usunąć.
Zdjecie, które mi ukradziono to jest TO .(trzecie zdjecię z tego postu)
W internecie jeszcze do tej pory, można znalezć ten kurs z moim zdjęciem.

***

Pozdrawiam An



4 komentarze:

  1. Piękna gwiazdka. U mnie zawisłaby pewnie jako samodzielna ozdoba jest taka przecudna.Złodziejstwu kategorycznie mówię NIE ! . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego, jaka harmonia w kruchości i kolorze... poprzednia gwiazdka w turkusowym kolorze przypomniała mi kolczyki od Ciebie An... Kwarc dymny i turkus :) u mnie dzisiaj zawisły pierwsze ozdoby, prawdziwy jedlinowy wieniec adwentowy na drzwiach i srebro z bielą na komodzie. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to, juz masz pieknie w domku:) ja na razie tylko gwiazdki zrobilam. Pozdrawiam serdecznie, sciskam i zycze milego adwetnu:) An

      Usuń
  3. Jakie ladne!!! I oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń