sobota, 25 maja 2019

Bratki



Witam wszystkich zaglądających i piszących komentarze :) tyle miłych i ciepłych słów piszecie, za które serdecznie dziękuję. Mam nadzieję, że nadal będziecie do mnie zaglądać, serdecznie zapraszam :)

       Prac ogrodowych mam teraz bardzo dużo i te czynności zajmują mi prawie wszystkie wolne chwile i dlatego mam mniej czasu na pisanie bloga. Ale mimo wszystko, te prace ogromnie mnie cieszą :) uwielbiam swój ogród, nawet taki jeszcze niewykończony. Ciesze się wymyślaniem kompozycji rabatowych, wysiewem nasion i tym czekaniem na kwiaty.
       Moja kosiarka "ręczna"- jak ją nazywam, sprawdza się u mnie doskonale, jestem z niej zadowolona. Trawę mam skoszoną, a przy tym koszeniu mam dodatkowo niezły fitness, czyli dwa w jednym :)
        Nawet nie przypuszczałam, że zwykły ogród, może mi dać tyle radości, zadowolenia i dumy z własnej pracy. 
A tutaj kilka fotek z kolorowej rabaty bratkowej. Kwiaty te siedzą w rabacie już od marca. Tak pięknie się trzymają, chociaż pogoda je nie rozpieszcza. Cieszą mnie tyle czasu. Moje ulubione bratki, to fioletowo białe.























A to zdjęcie zrobił mój mąż, wczorajszy cudowny zachód słońca. Taki piękny widok mam z okna.






Pozdrawiam,  miłej niedzieli,
An z Chatki.





10 komentarzy:

  1. Prześliczne brateczki :D Uwielbiam te kwiatuszki i nie potrafię wybrać, które to te ulubione... chyba po prostu wszystkie :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje serce skradly fioletowo biale, ale kupuje rozne kolory, bo na rabacie wtedy, mieni sie pieknie kolorami :) Pozdrawiam serdecznie An

      Usuń
  2. Piękne bratki, szczególnie spodobały mi się te w malinowym kolorze. Chyba też zaproszę je w przyszłym roku do ogrodu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sa w ogorodku juz od marca. Nie przypuszczalam, ze tak dlugo moga byc i cieszyc oczy kolorami. W przyszylym roku kupie cala skrzynke bratkow, na cala rabate. W tam roku kupilam tylko kilka sztuk i zaluje, ze tak malo kupilam. Pozdrawiam serdecznie, An :)

      Usuń
  3. Piękna kolorowa rabata . Kwitnący ogród napawa nas dumą i dodaje energii , wynagradza za naszą pracę. Dla takich wieczornych widoków warto żyć. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pelni sie zgadzam. Jak tak caly dzien sie narobie w ogrodzie przy koszeniu, wyrywaniu chwastow, sadzeniu roslin, porzadkowaniu wszystkiego, a wieczorem spojrze na to co zrobilam, to jestem wrecz ogormnie dumna z siebie i z pracy jaka wykonalam. To jest cudowne uczucie patrzec, jak ogorod nabiera wyrazu i ile pracy w to wlozylam, zeby taki byl, jak sobie wymarzylam. Pozdrawiam serdecznie :) An

      Usuń
  4. Urocze bratki!!! Przepięknie się mienią kolorami!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa :) pozdrawiam serdecznie, An

      Usuń
  5. Cudowne brateczki ,każdy kolor mnie zajeżdża jest pięknie.
    Serdecznie pozdrawiam i wołam o jeszcze.
    Hnna

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też jeszcze bratki zdobią. Praca w ogrodzie to przyjemność tylko żeby potem tak mnie plecy nie bolały :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń