czwartek, 27 czerwca 2019

Wakacje i pachnący groszek




Moja rabata rozkwita na dobre, ogromnie cieszę się z tego. Uwielbiam  groszek pachnący, który właśnie kwitnie. Bardzo lubię te kwiaty.
       Lato, słońce i mocno gorące dni, czyli początek wakacji, powiedzmy, że moich również :) Słońce ogromnie doskwiera, szczególnie słabszym zdrowotnie osobom. Ja lubię ciepło, ale 35 stopni w domu, to też nie znoszę.
Mam zmianę planu i jadę odwiedzić moich rodziców. Bardzo się cieszę, że ich zobaczę :)


Życzę wszystkim udanych urlopów, wakacji, planów i do zobaczenia. 



A na do widzenia , kwiaty z rabaty :)


















Groszek pachnący z ogródka, w pięknym bukiecie stoi na parapecie w kuchni i cieszy mnie przed wyjazdem.  Jak wrócę do domu, to już dawno będzie po sezonie groszkowym. Co się teraz nacieszę, właściwie, to do soboty, to moje :)






i bukiecik po południu, w kuchni, jak słońce mocno świeci, wtedy też przydaje się niebieska zazdrostka.







Pozdrawiam,
An z Chatki


8 komentarzy:

  1. Ueielbiam zapach groszku , dawno go nie sadziłam. Rodzice będą szczęśliwi. Pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię groszek pachnący tylko mój jeszcze jakiś mikrusi i kiedy on zakwitnie? Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty, do groszku mam wielki sentyment, bo jego połacie rosły u mnie w ogrodzie, gdy byłem jeszcze mały... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory kwiatów groszku!
    Miłego pobytu w rodzinnym domu! Zazdroszczę!
    Udanych wakacji Ann!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pachnący groszek jest boski. Kiedyś miałam go na balkonie, ależ mnie cieszył. :) Życzę cudownych chwil z rodzicami, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubię groszek pachnący :) Śliczne zdjęcia, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pachnący groszek

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty są najpiękniejszą ozdobą domu. Nic ich nie zastąpi.

    OdpowiedzUsuń