poniedziałek, 8 listopada 2010

kolorowe kwiaty - scrapowy mini kurs

Trochę zaniedbuję bloga, ponieważ mam sporo roboty z kartkami, albumi i różnymi ozdobami. Dzisiaj mini kurs ozdobniczo- papierowo-kartkowy. Właściwie to taka drobna podpowiedź scrapowa :)





 Potrzebne materiały:
- papierowe kwiaty, ja używam "Prima"
- tusz różowy, użyłam koloru "worn lipstick"
- Glimmer Mist , uzyłam kolor "wheatfields"
- pędzel wodny
- folia (foliowa koszulka)



1. Tusz odbić na folii (koszulce foliowej). Wodnym pędzlem rozcięczyć trochę kolor i malować nim papierowy kwiatek. Do tego nadają się zwykłe tusze. Tusze specjalne i permamentne nie rozprowadzają się z wodą i ten manerw się nie powiedzie. Można też użyć akwareli.





2. Kolorować należy nierówno. Najładniej wychodzi jak są lekkie cienie. Żeby lekko się błyszczały, popsikałam je Glimmer Mist.





3. Teraz należy je wysuszyć, np grzałką do embosingu, albo pozostawić do samoczynnego wyschnięcia. Kwiatki należy trochę powyginać, to wyschną lekko faliste.





4. Gotowe kwiaty można przykelić na karki lub albumy. Można przyklejać pojedyńczo lub dwa na raz, w środek proponuję perełkę, albo coś błyszczącego.

 


TIP: najlepiej kwiatki przykeljać do siebie, i do kartek , gorącym klejem. Dobrze się wtedy trzymają.

4 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedziny. Zawsze jestem pełna podziwu dla tak misternej i delikatnej roboty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. chyle czoła, dla mnie cos niedoścignionego, podobnie jak biżuteria, chyba trzeba posiadać dodatkowo jeszcze pół zmysłu :) pozdrawiam serdecznie An...

    OdpowiedzUsuń
  3. Scrapy to dla mnie wyższa szkoła jazdy - tym bardziej podziwiam :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chyle czola! Niesamowita jestes, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń